הרחקות ומעצרים • למה מקפצי ה'נ נח נחמ נחמן' לא רצויים באשקלון?

חיים הלר | צילום: הועלה על־ידי Macadamiaman לויקפדיה 2 Comment on הרחקות ומעצרים • למה מקפצי ה'נ נח נחמ נחמן' לא רצויים באשקלון?
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חסידי ברסלב אשר נוהגים לקפץ בדרכים ולהשמיע מוזיקה מוואנים ממותגים בשלטי 'נ נח נחמ נחמן מאומן', מוכרים הייטב בישראל, אבל לפחות בעיר אשקלון הם אינם רצויים.

באחרונה החלה משטרת אשקלון לנהוג ביד קשה כנגד פעילי החסידות אשר מגיעים בוואנים ממותגים לצמתים בעיר, משוררים ומרקדים ומחלקים חומרי הסברה.

לטענת הפעילים בכמה מקרים עוכבו הפעילים לחקירה, וכנגד אחד מהם אף הוצא צו הרחקה מאשקלון למשך 30 יום, למרות שהפעיל מתגורר בעיר.

לטענת הפעילים רק באשקלון הם נתקלים בבעיה. "מה כבר עשינו?" שאל "מעצרים? הרחקות? אפילו למי שמתלונן על פריצה המשטרה לא מגיעה כל כך מהר. מחפשים אותנו בנרות".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת אשקלון פועלת רבות בכדי לשמור על הסדר הציבורי בעיר ולמנוע סיכון חיי אדם בנתיבי תעבורה בכפוף לחוק. חלק מפעילות זו עוסק באכיפה שעניינה הפרעה לתנועה, סיכון חיים וגרימת מטרד ציבורי בצומתי העיר. חלוקת החוברות בצמתים הינה עבירה על החוק, זאת בשל הסיכון העלול להיגרם הן למחלקי החוברות והן למשתמשי הדרך בגין פעולה זו".

 "יש לציין כי לא אחת מתקבלת תלונה על ידי נהגים מבוהלים שנתקלים במחלקי החוברות באמצע הכביש ובאופן הגורם למטרד ולסיכון. לרוב הטיפול המשטרתי מסתיים בהרחקת מפר הסדר בעל פה, אולם במקרים בהם נתקלים השוטרים באנשים רצידיביסטים הם מעוכבים לתחנת המשטרה לחקירה ולהמשך טיפול".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מצוין!! לא משמחים אף אחד סתם כמו קוצים מקפצים. אני בטוחה שר' נחמן מתהפך בקברו בכל פעם שאתם מייחסים משהו מהדרך המעוותת שלכם- אליו! ר' נחמן מעולם לא התכוון שזה מה שתעשו כל היום לצד חיי ההוללות שלכם!

  2. 1

    מאיפה את מכירה אותם שאת יודעת שהם בחיי הוללות ובא נראה אותך מקדישה את החיים שלך להחזיר אנשים בתשובה לא כל מי שלא נראה חרדי חי חיי הוללות